Begivenheder for 7 juni - 9 februar

Lopper i Skurbyen

Hornbæk Havneforening Havnevej 26, Hornbæk, Danmark

Lørdag den 20 og søndag den 21. august kl. 10 til 16 er der igen Lopper i Skurbyen.

Karl’s Flækkesild

Søndag den 6. nov. kl. ca. 11.00: Flækkesild. Ved fælles hjælp vil der blive serveret Havneforeningens specialitet ”Karls flækkesild"

Ølsmagning på Hornbæk Havn

LØRDAG DEN 9. SEPTEMBER 2017 KL. 14.00 Medlemmer af Hornbæk Bådeklub og Hornbæk Havneforening inviteres til ølsmagning på Hornbæk Havn v/røgeovnen.

140Kr

Bankospil 2017

Tirsdag den 7. november 2017 kl. 18.30 Vi mødes til det traditionelle årlige bankospil i Havneforeningens lokale

Knob og Splejsekursus