Vinterprogram og forårsprogram

Kære Medlemmer

Godt Nytår v/Krause – Mandag den 1. januar 2024 fra kl. 11.00 – 14.00
Her serverer Krause Baked Beans (cowboymad) til fin pris. Ingen tilmelding – man møder bare op!

Fredagskøkken – Fredag den 12. januar kl. 18.00
Jensen, Michael og Helle gentager den tidligere succes med Brunkål, røget flæsk, let saltet nakkekam og kogt medister + æblekage. Pris pr. person 80 kr. Max. 40 deltagere. Tilmelding og betaling i klubhuset på søndage og hen over julen – fra søndag den 17. december.

Foredrag med Dansk Søredningsselskab (DSRS) – Torsdag den 25. januar kl. 19:00
Kom og deltag i et spændende foredrag med DSRS, hvor Anders Lassen, der er stationsleder i Helsingør fortæller, hvordan DSRS kan hjælpe, når man er i vanskeligheder på havet. Tilmelding på sedlen i foreningen senest søndag den 14. januar 2024.

Fredagskøkken – Fredag den 9. februar kl. 18.00
Frits & Co. står for en god gang Gule ærter med tilbehør + dessert. Pris pr. person 80 kr. Max. 40 deltagere. Tilmelding og betaling i klubhuset på søndage – fra søndag den 11. februar.

Foredrag med ’Det unikke Øresund’ – Torsdag den 7. marts kl. 19:00 i Havneforeningen
Kom og deltag i et interessant foredrag om, hvordan fiskebestanden har det i Øresund og hvilke trusler, der er mod vores skønne natur. Jens Peder Jeppesen, museumschef for Øresundsakvariet og cand.scient., marinbiolog kommer og holder dette spændende foredrag. Tilmelding på seddel i Havneforeningen senest søndag d. 25. februar.

Fredagskøkken – Fredag den 8. marts kl. 18.00
Sus & Co. serverer lækker Pasta Bolognese med salat og dejlig dessert. Pris pr. person 80 kr. Max. 40 deltagere. Tilmelding og betaling i klubhuset på søndage – fra søndag den 14. januar.

Bankospil– Mandag den 18. marts kl. 18:30
Vi gentager successen med forårsbanko i klubhuset med gode præmier.
Ingen tilmelding, man dukker bare op! Vi har MobilePay, dankortautomat, men kontanter kan også benyttes.

Påske sildebord – Skærtorsdag den 28. marts kl. 12.00–14.00
Line står atter for sildebord – denne gang med 4 slags sild til 75 kr.

Påskeåbent – Vi har naturligvis åbent hver dag i påsken kl. 11:00–15:00, dog søndag fra kl. 10:00–15.00

Forårsrengøring– Lørdag den 6. april kl. 9.00 – 12.00
Vi mødes i Havneforeningen kl. 9:00 til kaffe, croissanter og wienerbrød, gør forårsrent i klubhuset – udenfor og indenfor + i Smakkeskuret et par timer og afslutter til frokost med hotdogs – tilmeld dig hurtigst muligt enten pr. sms til Line Bech Helbo på 2093 3436 eller på Facebook.

Fredagskøkken med musik– Fredag den 12. april kl. 18.00
Traditionen tro afslutter Line & Co. denne sæsons fredagskøkkener med en fantastisk Mørbradgryde med tilbehør + dessert. Max. 40 deltagere. Denne aften er prisen 180 kr. pr. person, da der er live-musik.

Generalforsamling 2024 – tirsdag den 30. april kl. 19.00
Indkaldelse til Generalforsamling udsendes særskilt. Husk der kun er adgang for medlemmer, der har betalt kontingent for 2024.

Fiskekonkurrence – Lørdag den 4. maj kl. 07:00
Vi mødes til morgenbrød kl. 07.00 i klubhuset, max. 20 personer. Der sejles ud fra Hornbæk Havn i egne både. Præmier for de 3 største fisk. Prisen for deltagelse i konkurrence og morgenmad er 60 kr., og hvis du vil have et stykke med ribbensteg, må du slippe 25 kr. mere. Tilmelding senest onsdag den 1. maj kl. 20.00 til Jens Frederiksen på tlf. 61171985 /mail jens_frederiksen@outlook.dk

Siciliensk aften – Fredag den 17. maj kl. 18.00
Gillian Lænø & Co. står for Siciliansk aften med italienske specialiteter + dessert. Pris pr. person 125 kr. Max. 40 deltagere. Tilmelding og betaling i klubhuset på søndage – fra søndag den 21. april.

Fredagsåbent hver fredag fra den 7. juni til og med den 30. august
Nu bli’r det lunere, og vi holder fredagsbar hver fredag hen over sommeren fra kl. 16.00 – 22.00. Hvis du har gode idéer til specielle arrangementer med eller uden mad, så meld dig til at arrangere en aften – ellers kig ned forbi efter kl. 16.00.

Grillarrangement – Lørdag den 8. juni kl. 12.00 – 14.00
Havneforeningen inviterer medlemmerne til grillarrangement denne dag. Vi tilbyder lækker helstegt pattegris med tilbehør for kun 50 kr. Drikkevarer kan tilkøbes. Kom og hyg med andre medlemmer i foreningen på Stejlepladsen under skønne forhold. Tilmelding og betaling i baren. Max. 100 deltagere.

Sankt Hans arrangement – Søndag den 23. juni kl. 17:00
Vi tænder grillen. Man tager selv kød med til stegning på grillen. Vi serverer salat og flutes til 50,- kr. pr. person. Tilmelding og betaling i baren.

Hornbæk Havnefest i weekenden den 26.-28. juli
Vi, Hornbæk Havneforening, deltager aktivt i festen igen.

Vi har brug for mange frivillige både til opsætning før og nedtagning efter, udskænkning af drikkevarer i Hyttefadet og 16 Haners vognen samt til andre opgaver (madboder, indgang mv.). Send en mail til info@havneforeningen.net, hvis du vil hjælpe til under havnefesten, så kontakter vi dig!

Ellers opfordrer vi vores medlemmer til at deltage i festlighederne og komme ned og hygge på Havnen under Havnefesten.

Yderligere arrangementer vil blive slået op med pris, tid, sted og tilmelding på opslagstavlen i Havneforeningen, pr. mail og på vores hjemmeside www.havneforeningen.net samt på Facebook.

De bedste hilsner

Bestyrelsen – Hornbæk Havneforening