Udflugt til værftsmuseumet

Indlæser Begivenheder

Udflugt til Helsingør Værftsmuseum med efterfølgende besøg på ”Københavneren” lørdag den 3. september 2016.

Hornbæk Havneforenings udflugt går til Helsingør Værftsmuseum. Vi skal på en guidet tur rundt på det ”nye” Værftsmuseum, som nu er udvidet til det dobbelte i areal.

Vi mødes kl. 11.00 ude foran Værftsmuseet, Allé Gade 2, 3000 Helsingør. Toget fra Hornbæk station afgår kl. 10.12 ( hvis køreplanen er den samme efter 1. juli) og er på Grønnehave Station kl. 10.34. Man sørger selv for transporten.

Havneforeningen betaler indgangen og den guidet omvisning på Værftsmuseet, som varer til ca. kl. 12.30. Derefter går vi til Københavneren, Sct. Anna Gade 15, hvor Havneforeningen gir en forfriskning.
Ønsker man også et stykke smørrebrød ligger Københavnerens smørrebrødsseddel og prisliste i Havneforeningens bar, hvor man kan skrive sin bestilling. Bestillingen er bindende og betales forud senest den 21. august. Se også koebenhavneren.dk

Tilmelding til turen senest den 21. august på tilmeldingslisten på opslagstavlen eller på linda@duuskompagni.dk

Max 20 personer