Åbningsreception for vores nye terrasse – Lørdag den 20.august kl.13.00

Foreningen gi’r fadøl og rosévin (så længe lager haves), og Frank Fristrøm tænder op i paellapanden. Et måltid fås for 50 kr. pr. person. Tilmelding til spisning og betaling i klubhuset fra lørdag den 6. august (Max. 45 til spisning). Arrangementet er KUN for medlemmer.

Tur til Søfartsmuseet i Helsingør – Lørdag den 3.september kl.10.40

Vi har modtaget en pulje fra Helsingør kommune, og derfor inviterer vi på en guidet rundvisning på Søfartsmuseet i Helsingør med efterfølgende smørrebrød på en af de lokale restauranter. Vi mødes senest kl. 10:40 uden for museet. Arrangementet er gratis, men transport til og fra Helsingør og evt. drikkevarer er for egen regning. Der er begrænset antal pladser – max 25 deltagere. Tilmelding efter først til mølle princippet på sms eller mail til Line Bech Helbo: 2093 3436 eller linebech@gmail.com. Arrangementet er KUN for medlemmer.

”Sildens Dag” – Lørdag den 17.september fra kl.12-16

Dagen står i sildens tegn. Der tilberedes 5 forskellige slags sild: kogesild, lagesild, flækkesild, røget sild og flødesild.
Spisningen af de forskellige smagsprøver foregår i klubhuset, på terrassen og stejlebakken. Vand, vin, øl og snaps købes i baren. Gæster er velkomne. Pris kr. 100,- Børn gratis. Billetter købes fra kl. 11.30 i Havneforeningen på selve dagen.

Efterårsrengøring og maling af vores udendørs arealer – Lørdag den 1.oktober

Vi mødes til kaffe og croissanter kl. 9.00. Herefter fordeles opgaverne og vi gør rent/maler indtil kl. 12.00, hvor vi slutter af med hotdogs med det hele.
Tilmeld jer hos Line Bech Helbo på mail eller facebook, når opslaget kommer.

FREDAGSKØKKEN starter igen den 2.fredag i oktober kl. 19.00 og fortsætter frem til og med april. Der serveres gode danske retter til billige penge.
Tilmelding og betaling i klubhuset tidligst en måned før og senest søndagen før. Tilmelding til oktober menuen kan ske fra søndag den 18. september 2022.
Datoerne for kommende fredagskøkkener er:

14. oktober – 13. januar – 10. februar – 10. marts og 14. april. Den sidste gang er der livemusik, så prisen den aften er 150 kr.

Linedance – torsdag den 20.oktober kl.19:00 – 20:00

Dansearrangement med kyndig underviser. Find cowboystøvlerne, træsko eller andet larmende fodtøj og evt. hatte frem og deltag i en hyggelig time i foreningen med Linedance. Tilmelding sker på seddel i klubhuset og betaling på 40 kr. Max 20 deltagere.

Bankospil – torsdag den 3.november kl.18.30

Vi mødes til det traditionelle årlige bankospil i Havneforeningens klubhus, hvor juleanden og andre gode præmier står på spil! Havneforeningen har MobilePay og dankortautomat, så kontanter er ikke nødvendigt, men kan benyttes.

Julefrokost – lørdag den 19.november kl.14.00

Vi mødes i klubhuset til hjemmelavet ”Ta’ selv julebord”. Pris kr. 150,-. Tilmelding og betaling foregår i klubhuset fra søndag den 23. oktober. Max 40 deltagere.

”Jul I Den Gamle Skurby”- lørdag d.26. og søndag d.27.november kl.11-16

Kom til julemarked i skurbyen. Havneforeningen holder åbent og sælger æbleskiver og gløgg. Ca. 20 skure omdannes til julesmykkede salgsboder med bl.a. flotte adventskranse, juledekorationer, hjemmelavede delikatesser og masser af fine julegaveidéer.

Lille sildebord serveres lørdag den 3.december kl. 12.00 til rimelig pris.

Havneforeningen har åbent 1.juledag den 25/12 kl. 11-15 og 2.juledag den 26/12 kl. 10-14.

Godt nytår v/Leif Jensen – søndag den 1.januar 2023 fra kl.11–14

Her serverer Jensen den traditionelle Chili con carne til fin pris.
Yderligere arrangementer vil blive slået op med pris, tid, sted og tilmelding på opslagstavlen i Havneforeningen, pr. mail og på vores hjemmeside www.havneforeningen.net

*Husk at melde adresseflytning og ny mailadresse.
*På Facebook kan du se, hvis en lørdag er udlejet og derfor lukket for medlemmer.
*Send din mailadresse til: info@havneforeningen.net og få Havneforeningens nyheder og program pr. mail.

Venlig hilsen bestyrelsen,
Hornbæk Havneforening