Kære medlem i Hornbæk Havneforening,

Så er tiden kommet til betaling af medlemskontingent for 2023.

Kontingentet er 300,- kr.

Beløbet bedes indbetalt på konto 2255 – 0719822274 eller på via MobilePay 25036 senest mandag den 6. februar 2023.

For de få medlemmer, der kun har mulighed for at indbetale kontant, vil dette være muligt enten søndag den 29. januar eller søndag den 5. februar mellem kl. 11 og 13,
hvor kassereren og sekretæren vil være til stede i Havneforeningen. I bedes have ”lige penge” med, tak.
Her kan I naturligvis få oplyst jeres medlemsnummer, hvis I ikke lige har det.

Husk ved alle indbetalingsformer at angive medlemsnummer og navn tydeligt.

Hvis du ikke har dit medlemsnummer, kan du sende en mail til info@havneforeningen.net, så får du det tilsendt
– eller kom ned i foreningen og få det oplyst af barpersonalet.

*Sidste frist for betaling er som nævnt mandag den 6. februar 2022.

I henhold til vedtægterne medfører manglende kontingentindbetaling, at et medlem efter 1. marts 2023 betragtes som slettet og fremover derfor ikke kan deltage i Havneforeningens generalforsamling samt alle arrangementer og aktiviteter.
Det ser bestyrelsen selvfølgelig helst ikke.

De bedste hilsener og Godt Nytår,
Bestyrelsen, Hornbæk Havneforening