Kære medlemmer,
Bestyrelsen har besluttet helt at lukke Havneforeningen fra og med søndag den 19. december 2021 til søndag den 16. januar 2022.
Det vil sige, at der er LUKKET lørdag og søndag, at alle arrangementer er aflyst, og at udlejning ikke må ikke ske i perioden.
Konkret drejer det sig om Surprise alá Jensen & Co. den 1. januar og Fredagskøkken den 14. januar.

Beslutningen om lukning er taget med henvisning til Regeringens og Sundheds- myndighedernes anbefalinger på baggrund af hastigt stigende smitte med den nye omikronvariant.
Bestyrelsen holder næste møde den 17. januar, men har løbende indbyrdes kontakt. Vi følger myndighedernes udmeldinger og orienterer Jer med mail, på Facebook og ved opslag i udhængsskabet.

Du og din familie ønskes en Glædelig Jul & et Godt Nytår
Pas godt på Jer selv til vi forhåbentlig snart ses igen.

De bedste hilsner
Bestyrelsen Hornbæk Havneforening