Kære alle,

Bestyrelsen har på møde i dag besluttet, at vi åbner op igen.

Første åbningsdag bliver lørdag den 22. januar kl. 11-15 og igen søndag den 23. januar kl. 10-14.
Søndag vil der som vanligt være lækre franskbrødsmadder med forskelligt pålæg til 15 kr. stk.

Søndag er også den dag, hvor du kan tilmelde dig til vores næste Fredagskøkken, som holdes fredag den 11. februar kl. 19.00. Her serverer madholdet skøn Chili con carne + dessert – alt sammen til en pris á 60 kr. pr. person. Vi kan fortsat kun være 26 personer til spisning – så princippet med “først til mølle” gælder.

Ved al adgang til Havneforeningen følger vi de gældende coronaregler – så I skal have gyldigt coronapas og mundbind, når man ikke sidder ned.

Husk i øvrigt, at det er nu, vi indbetaler kontingent – så hvis du ikke allerede har gjort det, så er her en venlig reminder.
Betal enten på MobilePay til 25036 eller overfør på konto: 2255 – 0719822274.

Vel mødt i Havneforeningen! Vi GLÆDER os til at se jer igen.

Mange hilsener
På vegne af bestyrelsen