Fredagskøkken – Fredag den 8. april kl. 19.00
Afslutning på vores populære fredagskøkkener – denne gang med musik.
Menuen består af skøn mørbradgryde + dessert ala surprise. – Pris 150 kr.
ARRANGEMENTET ER UDSOLGT!

Forårsrengøring – Lørdag den 2. april kl. 9.00 – 12.00
Vi mødes i Havneforeningen kl. 9:00 til kaffe og wienerbrød, gør forårsrent i foreningen et par timer og afslutter til frokost med hotdogs
– tilmeld dig hurtigst muligt enten pr. sms til Line Bech Helbo på 2093 3436 eller på Facebook hurtigst muligt.

Påskeåbent – Sildebord – Skærtorsdag den 14. april kl. 12.00 – 14.00
Line & Jensen er atter vært for sildebord – denne gang med 4 slags sild til 60 kr.

Påskeåbent – Langfredag den 15. april fra kl. 11.00 – 15.00
Der er naturligvis også åbent i foreningen lørdag og søndag i påsken.

Generalforsamling 2022 – tirsdag den 26. april kl. 19.00
Indkaldelse til Generalforsamling udsendes særskilt.
Husk, at kun medlemmer, der har betalt kontingent for 2022, har adgang

Fredagsåbent hver fredag fra den 3. juni til og med den 22. juli.
Vi holder åbent i HHF hver fredag i juni og juli måned fra kl. 16.00 – 22.00.
Hvis du har gode idéer til specielle arrangementer med eller uden mad, så meld dig til at arrangere en aften – ellers kig ned forbi efter kl. 16.00.

Grillarrangement – Lørdag den 18. juni kl. 12.00 – 14.00
Havneforeningen inviterer vores medlemmer til GRATIS grillarrangement denne dag. Drikkevarer kan tilkøbes.
Kom glad og hyg med de andre medlemmer i foreningen på Stejlepladsen under skønne forhold. Vi serverer grillpølser med tilbehør.
HUSK tilmelding til arrangementet på sedlen på opslagstavlen i foreningen. Vel mødt – vi glæder os til at se dig/jer.

Sankt Hans arrangement – Torsdag den 23. juni kl. 18:00
Vi tænder grillen – Du/I tager selv det kød med, I vil stege. Vi serverer salat og flütes til en pris på kr. 25,- pr. person.
-Tilmelding på sedlen på opslagstavlen i foreningen og betaling i baren.

HORNBÆK HAVNEFEST weekenden den 29.-31. juli
SÅ kan vi endelig igen afholde Havnefest – og Havneforeningen deltager aktivt i festen. Vi står for al udskænkning i HYTTEFADET, fredag, lørdag og søndag.
Der er musik i vores telt hver dag, siddepladser og MASSER af hygge. Hvis du er interesseret i at tage en vagt i baren (typisk 3 timers vagt – kortere vagter kan lade sig gøre),
så send en mail til info@havneforeningen.netså kontakter vi dig!
Ellers opfordrer vi vores medlemmer til at deltage i festlighederne og komme ned og hygge på Havnen under Havnefesten.

——————————————————————————————————————————————————

Ud over de nævnte arrangementer planlægger bestyrelsen i efteråret de velkendte Fredagskøkkener, Ølsmagning, Bankospil og et Linedance-arrangement.
Bestyrelsen er altid åben over for forslag om arrangementer – så kontakt os endelig, hvis du har en god idé til et arrangement.

**Husk at melde adresseflytning og ny mailadresse.
**På Facebook kan du se, hvis en lørdag er udlejet og derfor lukket for medlemmer

Venlig hilsen Bestyrelsen
– håber vi ses i Havneforeningen