LØRDAG DEN 9. SEPTEMBER 2017 KL. 14.00
Medlemmer af Hornbæk Bådeklub og Hornbæk Havneforening inviteres til ølsmagning på Hornbæk Havn v/røgeovnen.

Lars Bæk fra det sydfynske bryggeri Refsvindinge Bryggeri vil guide os gennem ølsmagningen og fortælle om kunsten og håndværket bag det at brygge en velsmagende øl.

Vi skal smage på 8 forskellige specialøl fra bryggeriet Refsvindinge. Arrangementet varer ca. 2 ½ time. Under smagningen serveres sandwichses..

Pris kr. 100,- for medlemmer
Pris kr. 140,- for gæster

Bindende tilmelding og betaling i baren senest den 27. august 2017. Max 100 deltagere, først til mølle.
Bryggeriet Refsvindinge, er et gammelt landbryggeri, som ligger på en gård på Østfyn syd for Nyborg. Bryggeriet er grundlagt i 1885, og var i begyndelsen et hvidtølsbryggeri. Den første pilsner blev brygget i 1986, og derefter kom guldøl og senere ale samt mange andre øl. Bryggeriet drives i dag af 4. generation af familien Rasmussen.

Bryggeriet er kendt for at brygge gamle danske øltyper, som ellers er forsvundet, hvor den mest kendte er den meget røgede Skibsøl. De mest udbredte øl fra Refsvindinge Bryggeri blev i 1997 kåret til “Danmarks bedste øl“,

På gensyn
Hornbæk Bådeklub og Hornbæk Havneforening