Tilmelding og betaling i klubhuset tidligst en måned før og senest søndagen før

Fredagskøkkener er kun for medlemmer

FREDAGSKØKKEN – Fredag den 12. januar kl. 18.00

Jensen, Michael og Helle gentager den tidligere succes med Brunkål, røget flæsk, let saltet nakkekam og kogt medister + æblekage. Pris pr. person 80 kr. Max. 40 deltagere. Tilmelding og betaling i klubhuset på søndage og hen over julen – fra søndag den 17. december.

FREDAGSKØKKEN – Fredag den 9. februar kl. 18.00
Frits & Co. står for en god gang Gule ærter med tilbehør + dessert. Pris pr. person 80 kr. Max. 40 deltagere. Tilmelding og betaling i klubhuset på søndage – fra søndag den 11. februar.

FREDAGSKØKKEN – Fredag den 8. marts kl. 18.00

Sus & Co. serverer lækker Pasta Bolognese med salat og dejlig dessert. Pris pr. person 80 kr. Max. 40 deltagere. Tilmelding og betaling i klubhuset på søndage – fra søndag den 14. januar.

FREDAGSKØKKEN MED MUSIK – Fredag den 12. april kl. 18.00
Traditionen tro afslutter Line & Co. denne sæsons fredagskøkkener med en fantastisk Mørbradgryde med tilbehør + dessert. Max. 40 deltagere. Denne aften er prisen 180 kr. pr. person, da der er live-musik.