Fredagsbar:  Kig forbi til fredagshygge i Havneforeningen den
7. feb. 6. marts  og  3. april. Kl. 16.00 til 20.00

#

Fredagskøkken: den 13. marts kl. 19.00 og sæsonens sidste Fredagskøkken den 10.april kl. 19.00 med levende musik. Tilmelding og betaling i baren tidligst en måned før og senest søndagen før i klubhuset. Se hjemmesiden og opslag i klubhuset.

#

Besøg i Hal 16; lørdag den 7. marts kl. 11-13. Mødested: Forhal til Helsingør bibliotek kl. 11.

Vores smakkegruppe viser hvor langt de er nået med reparation af vores smakke Silden. Ted og Lars viser og fortæller om de øvrige skibe, der er under forvandling i Hal 16. Efter rundvisningen giver HHF en lille Wibroe forfriskning. Der er plads til 30 deltagere/kun medlemmer – turen er gratis. Transport står man dog selv for.

Tilmelding i Baren i Hornbæk Haveforening.

Generalforsamling: tirsdag den 28.april 2020 kl.19.00

I klubhuset på Hornbæk Havn. Kun adgang for de medlemmer, der har betalt kontingent for 2020.

Fiskekonkurrence: lørdag den 2.maj kl. 7.00 til 12.00

Havfisketur med kutter fra Helsingør – Vi sejler ud med en af turbådene fra Helsingør. Der er forhåndsbestilt 7 pladser så tilmelding sker efter ”først til mølle” princip. Tilmeldte udover 7 får førsteret til næste havfisketur 12 september 2020. Pris: 100 kr.

inkl. morgenmad. Kun for medlemmer.Tilmelding finnjsvendsen@hotmail.com eller mobiltel. 21 46 32 63.Tilmeldingen er bindende. Fisketegn og redningsvest er obligatorisk.

Forårsrengøring i Havneforeningen: lørdag den 13. juni 2020 kl. 8.00

Vi mødes i klubhuset til morgenkaffe. Derefter gør vi Havneforeningens inde – og udendørs arealer rene. Efterfølgende bydes der på en let anretning for dem, der har deltaget. Det er vigtigt, at alle slutter op om denne sag, da det pæne miljø i og omkring Havneforeningen ellers er i fare. Kom og brug et par timer på opgaven.

#

Grillarrangement for Havneforeningens medlemmer: søndag den 21.juni 2020 kl. 12.00 – 14.00.

Grillen tændes og Havneforeningen er vært ved en let grillanretning. Øl, vand og vin kan købes i baren. Af hensyn til indkøb er der tilmelding i baren fra søndag den 31. maj 2020. Se opslag på klubhusets opslagstavle. Ingen tilmelding pr. mail.

Hornbæk Havnefest: fredag, lørdag og søndag d. 24-26 juli 2020

Havneforeningen står for Hyttefadet, Fiskedellen, Fejehold og forplejningsbackup til de frivillige. Cirka 70 medlemmer er i sving hvert år, men vi mangler flere og gerne nye.

Tilmeld dig derfor gerne som frivillig – vi mangler også folk til opbygning og nedtagning torsdag, fredag og mandag.

Se længere nede på siden hvordan.

#

Udflugt til den verdensberømte HAVEFORENING VENNELYST ved Christianshavn Vold: lørdag d.22.august kl.11-14. Inkl. frokost i marketenderiet eller haveforeningens

skydeklub “Skytten”.

Vi modtages af Haveforeningens formand og en beboer viser os rundt og fortæller gode historier om de små og maleriske kolonihavehuse. Dette efterfølges af tre håndmadder og en øl og snaps.

Yderligere oplysninger om mødested, tid og pris slås op på opslagstavlen i Havneforeningen fra d. 1. juli 2020. Max.20 deltagere. Kun for medlemmer. Ingen tilmeldinger pr. mail.

#

Grillarrangement for Havneforeningens medlemmer: søndag den 6. september 2020 kl. 12.00 – 14.00.

Grillen tændes og Havneforeningen er vært ved en let grillanretning. Øl, vand og vin kan købes i baren. Af hensyn til indkøb er der tilmelding i baren fra søndag den 23. august 2020. Se opslag på klubhusets opslagstavle. Ingen tilmelding pr. mail.

Fiskekonkurrence: lørdag den 12. september 2020 kl. 7.00 til 12.00.

Havfisketur med kutter fra Helsingør – Vi sejler ud med en af turbådene fra Helsingør. Der er forhåndsbestilt 7 pladser så tilmelding sker efter ”først til mølle” princip. Pris: 100 kr. inkl. morgenmad. Kun for medlemmer. Årsagen, til at vi har lagt os fast på 7 deltagere er, at det svarer til hvad vi de sidste par år max. har kunnet mønstre af medlemmer til fisketurene. Tilmelding finnjsvendsen@hotmail.com eller på mobiltelefon 21 46 32 63.Tilmeldingen er bindende. Husk Fisketegn og redningsvest er obligatorisk.

#

Yderligere arrangementer vil blive slået op i klubhuset med pris & tilmelding.

#

• Vil du hjælpe med til Havnefesten den 24., 25. og 26. juli 2020, så kontakt Urban Bräuner på urban.b@outlook.com / mobil 21811915.
  • Havneforeningen holder åbent lørdage mellem kl. 11.00 og 15.00, hvis den ikke er udlejet. Søndage mellem kl. 10.00 og 14.00 er der altid åbent.
  • Husk at melde adresseændring ved flytning og ny mailadresse hvis denne ændres. Havneforeningen har nedlagt sin girokonto, og indbetalinger skal derfor fremover ske på Konto nr. 2255 0719 822 274 eller MobilePay 25036. Husk at anføre navn og medlemsnummer.
  • Bestyrelsen beder de medlemmer, der har en mailadresse, men endnu ikke har oplyst den til Havneforeningen, om at sende deres mailadresse til info@havneforeningen.net , Det er både billigere og hurtigere end Postmand Pers omdeling!

Med venlig hilsen,