• Husk Fredagkøkken  den 8.marts  kl 19, 2019 og sæsonens sidste Fredagskøkken den 12.april kl. 19.00 2019 med levende musik. Tilmelding og betaling i baren tidligst en måned før og senest søndagen før i klubhuset. Se hjemmesiden og opslag i klubhuset.

• ”Knob og splejsekursus” – Tirsdag den 5. marts 2019 kl. 19 i Havneforeningen. Lars Jensen og Ted Aagaard fra Havneforeningens Smakkegruppe vil indføre os i kunsten at binde knob og splejse tovværk. Der er plads til 30 deltagere – Kurset er gratis.

• Fiskekonkurrence: Lørdag den 9 marts 2019. Vi mødes i klubhuset kl. 7.00 til indtegning. Der bliver serveret kaffe og morgenbrød. Afsejling sker umiddelbart efter indtegning. Indvejningen skal foregå inden kl. 12.00 præcis. Umiddelbart herefter er der præmieoverrækkelse med fine præmier. Pris kr. 60,-. Der kan ved tilmeldingen også bestilles en let frokostanretning for kr. 25,-. Bindende tilmeldinger senest torsdagen før til Finn Svendsen på mobil 21 46 32 63 eller mail finnjsvendsen@hotmail.com. Havneforeningen sørger for at der er både til rådighed. Plads til max 20 personer. Tilmelding efter princippet ”først til mølle”. Ikke medlemmer er også velkomne til at deltage.

Konkurrencen kan aflyses i tilfælde af dårligt vejr og / eller manglende fremmøde. Vi henstiller til, at parkering foregår på pladsen overfor kurbadet pga. 1⁄2 times parkering på havnepladsen.
Husk! Fisketegn og redningsvest er obligatorisk.

• Generalforsamling: Tirsdag den 30 april 2019 kl 19. I klubhuset på Hornbæk Havn. Kun adgang for de medlemmer, der har betalt kontingent for 2019.

Fiskekonkurrencer:  Lørdag den 25 maj 2019. Vi mødes i klubhuset kl. 7.00 til indtegning. Der bliver serveret kaffe og morgenbrød. Afsejling sker umiddelbart efter indtegning. Indvejningen skal foregå inden kl. 12.00 præcis. Umiddelbart herefter er der præmieoverrækkelse med fine præmier. Pris kr. 60,-. Der kan ved tilmeldingen også bestilles en let frokostanretning for kr. 25,-. Bindende tilmeldinger senest torsdagen før til Finn Svendsen på mobil 21 46 32 63 eller mail finnjsvendsen@hotmail.com. Havneforeningen sørger for at der er både til rådighed. Plads til max 20 personer. Tilmelding efter princippet ”først til mølle”. Ikke medlemmer er også velkomne til at deltage.

Konkurrencen kan aflyses i tilfælde af dårligt vejr og / eller manglende fremmøde. Vi henstiller til, at parkering foregår på pladsen overfor kurbadet pga. 1⁄2times parkering på havnepladsen.
Husk! Fisketegn og redningsvest er obligatorisk.

Forårsrengøring i Havneforeningen: Lørdag den 1 juni 2019. Vi mødes i klubhuset kl. 8.00 til morgenkaffe. Derefter gør vi Havneforeningens inde – og udendørs arealer rene. Efterfølgende bydes der på en let anretning for de der har deltaget. Det er vigtigt, at alle slutter op om denne sag, da det pæne miljø i og omkring Havneforeningen ellers er i fare. Kom og brug et par timer på opgaven.

Grillarrangement for Havneforeningens medlemmer: Søndag den 16 juli kl 12 -14, 2019.Grillen tændes og Havneforeningen er vært ved en let grillanretning. Øl, vand og vin kan købes i baren. Af hensyn til indkøb er der tilmelding i baren fra søndag den 26. maj 2019. Se opslag på klubhusets opslagstavle. Ingen tilmelding pr. mail.

Udflugt til Chr. IVs Christianhavn med efterfølgende frokost på færgecafeen: Lørdag den 24 august 2019.  Hornbæk Havneforeningens udflugt går i år til det gamle Christianshavn, som fejrede sit 400 års jubilæum i 2018. Allan Mylius fra Historiske Byture tager os på en guidet tur og fortæller de spændende historier, som knytter sig til stedet. Turen varer ca. 2 timer. Efterfølgende spiser vi frokost på Færgecafeen, som ligger lige ud til Christianshavn Kanal. Yderligere oplysninger om tid, sted og pris slås op på opslagstavlen i Havneforeningen fra den 1. juli 2019. Max 30 deltagere. Hent inspiration på www.historiskebyture.dk og www.faergeafeen.dk . Der kan ikke tilmeldes pr. mail.

Fiskekonkurrencer:  Lørdag den 14 september 2019. Vi mødes i klubhuset kl. 7.00 til indtegning. Der bliver serveret kaffe og morgenbrød. Afsejling sker umiddelbart efter indtegning. Indvejningen skal foregå inden kl. 12.00 præcis. Umiddelbart herefter er der præmieoverrækkelse med fine præmier. Pris kr. 60,-. Der kan ved tilmeldingen også bestilles en let frokostanretning for kr. 25,-. Bindende tilmeldinger senest torsdagen før til Finn Svendsen på mobil 21 46 32 63 eller mail finnjsvendsen@hotmail.com. Havneforeningen sørger for at der er både til rådighed. Plads til max 20 personer. Tilmelding efter princippet ”først til mølle”. Ikke medlemmer er også velkomne til at deltage.

Husk! Fisketegn og redningsvest er obligatorisk.

Yderligere arrangementer vil blive slået op med pris, tid, sted og tilmelding på opslagstavlen i Havneforeningen, pr. mail og på vores hjemmeside her.

• Vil du hjælpe med til Havnefesten den 26., 27. og 28. juli 2019, kontakt da gerne Finn Svendsen på finnjsvendsen@hotmail.com / mobil 21 46 32 63 eller Urban Bräunerurban.b@outlook.com / mobil 21 81 19 15.

• Havneforeningen holder åbent lørdage mellem kl. 11.00 og 15.00, hvis den ikke er udlejet. Søndage mellem kl. 10.00 og 14.00 er der altid åbent.

• Husk at melde adresseændring ved flytning og ny mailadresse hvis denne ændres. Havneforeningen har nedlagt sin girokonto, og indbetalinger skal derfor fremover ske på Konto nr. 2255 0719 822 274 eller MobilePay 25036. Husk at anføre navn og medlemsnummer.

• Bestyrelsen beder de medlemmer, der har en mailadresse, men endnu ikke har oplyst den til Havneforeningen, til at sende deres mailadresse til info@havneforeningen.dk, Det er både billigere og hurtigere end Postmand Pers omdeling!

Hornbæk Februar 2019