Kontingent: År 2018 Kr.300,-. Sidste frist for indbetaling er søndag d.4. marts 2018
OBS! Der udsendes ikke rykker. Der kan betales kontingent til kassereren i klubhuset
søndag den 4. marts 2018 mellem kl. 11.00 & 13.00
  • Fredagskøkkenet:
    Husk Fredagskøkken den 9. marts og sæsonens sidste Fredagskøkken den 13. april med levende musik. Tilmelding og betaling senest søndagen før i klubhuset. Se opslag i klubhuset.
  • Knob- og splejsekursus: Tirsdag den 6. marts 2018 kl. 19.00 i Havneforeningen
    Lars Jensen og Ted Aagaard fra Havneforeningens Smakkegruppe vil indføre os i kunsten at binde knob og splejse tovværk. Tilmeldingsliste på opslagstavlen i klubhuset – ”først til mølle princippet”. Kurset er gratis og afholdes sammen med Hornbæk Bådeklub i Havneforeningen.
  • Generalforsamling tirsdag den 24.april 2018 kl.19.00
    I klubhuset på Hornbæk Havn. Kun adgang for de der har betalt kontingent 2018.
  • Fiskekonkurrencer: Lørdag den 5.maj 2018: Havfisketur.
    Vi sejler ud med en af turbådene fra Helsingør. Nærmere oplysning om tid, sted og pris vil blive slået op på opslagstavlen i klubhuset så snart det er muligt.
    Husk! Fisketegn og redningsvest er obligatorisk.
  • Forårsrengøring i Havneforeningen lørdag den 26. maj 2018.
    Vi mødes i klubhuset kl. 8.00 til morgenkaffe. Derefter gør vi vores inde – og udendørs arealer rene. Efterfølgende bydes der på en let anretning for de der har deltaget. Det er vigtigt, at alle slutter op om denne sag, da det pæne miljø i og omkring Havneforeningen ellers er i fare. Kom og brug et par timer på opgaven.
  • Grillarrangement for Havneforeningens medlemmer søndag den 17. juni 2018.
    kl. 12.00 – 14.00
    Grillen tændes og Havneforeningen er vært ved en let grillanretning. Øl, vand og vin kan købes i baren. Af hensyn til indkøb er der tilmelding i baren fra søndag den 27. maj 2018. Se opslag på klubhusets opslagstavle.
  • Fiskekonkurrence lørdag den 15. september 2018.
    Vi mødes i klubhuset kl. 7.00 til indtegning. Der bliver serveret kaffe og morgenbrød. Afsejling sker umiddelbart efter indtegning. Indvejningen skal foregå inden kl. 12.00 præcis.Umiddelbart herefter er der præmieoverrækkelse med fine præmier. Pris kr. 60,-. Der kan ved tilmeldingen også bestilles en let frokostanretning for kr. 25,-. Bindende tilmeldinger senest torsdagen før til Finn Svendsen på mobil 2146 3263 eller mail finnjsvendsen@hotmail.com. Havneforeningen sørger for at der er både til rådighed. Plads til max 20 personer. Tilmelding efter princippet ”først til mølle”. Ikke medlemmer er også velkomne til at deltage.
    Konkurrencen kan aflyses i tilfælde af dårligt vejr og / eller manglende fremmøde. Vi henstiller til, at parkering foregår på pladsen overfor kurbadet pga. ½times parkering på havnepladsen.
    Husk! Fisketegn og redningsvest er obligatorisk.
  • Yderligere arrangementer vil blive slået op i klubhuset med pris & tilmelding.

_________________________________________

• Vil du hjælpe med til Havnefesten den 27., 28. og 29. juli 2018, kan du skrive dig på listen i baren
    eller kontakte Finn Svendsen på finnjsvendsen@hotmail.com eller mobil 21 46 32 63Havneforeningen holder stadigt åbent lørdage mellem kl. 10.00 & 14.00, hvis den ikke er udlejet.Husk at melde adresseændring ved flytning og ny mailadresse hvis denne ændres. Havneforeningen har nedlagt sin girokonto, og indbetalinger skal derfor fremover ske på Konto nr. 2411 0719 822 274. Husk at anføre navn og medlemsnummer både ved kontant indbetaling og via netbank.Bestyrelsen vil på sigt udsende nyhedsbreve, programmer osv. via mail til de medlemmer der har opgivet deres mailadresse, og beder derfor jer, der har en mailadresse om, at sende den til info@havneforeningen.net. Der er mange penge at spare i porto!

Hornbæk Februar 2018