Hornbæk Havnefest 2020 blev aflyst på grund af Corona. Det betyder, at Fonden Hornbæk Havn og de 3 foreninger, som står bag Havnefesterne ikke har haft de indtægter i 2020, som Havnefesten normalt kaster af sig. Bestyrelsen for Hornbæk Havneforening opfordrer derfor vores medlemmer til at støtte op om Havneforeningens arrangementer og barsalg, så vi også det kommende år har økonomi til at drive Havneforeningen med de mange aktiviteter, som foreningen har tradition for.

Nedenstående program er med forbehold for ændrede Corona regler. Se evt. ændringer af arrangementer på www.havneforeningen.net eller på opslagstavlen i klubhuset.

• Generalforsamling – tirsdag den 29. september 2020 kl. 19.00 Husk at kun medlemmer der har betalt kontingent for 2020 har adgang. Af hensyn til pladskravene afholdes generalforsamlingen i: Hornbæk Skoles kantine – Søren Kannes Vej 6
  • Den store succes FREDAGSKØKKEN starter igen den anden fredag i oktober og fortsætter frem til og med april. Der serveres gode danske retter til billige penge. Tilmelding og betaling i klubhuset tidligst en måned før og senest søndagen før.
    Se regler for tilmelding på opslagstavlen.Tilmelding til oktober menuen kan ske fra søndag d. 6. september 2020. Datoerne for kommende fredagskøkkener er 9. oktober 2020 og 8.januar, 12.februar, 12.marts, 9.april/ 2021. Se også menukort på opslagstavlen. Evt. afholdelse af flere fredagskøkkener sendes ud pr. mail og slås op i klubhuset.
  • ”Sildebord for medlemmer” – lørdag den 17. oktober 2020 fra kl. 12 til 16 ”Sildens Dag” er desværre aflyst i år pga. Coronarestriktioner. I stedet inviterer Havneforeningen vores medlemmer til ”Sildebord”. Nærmere oplysning om tilmelding, pris og menu på opslagstavlen i klubhuset fra den 27. september 2020. Af hensyn til pladsen er det p.t. kun for max. 100 deltagere og det er derfor ikke muligt at medbringe gæster.
  •  Bankospil – tirsdag den 3. november 2020 og tirsdag den 2. februar 2021 kl. 18.30! Vi mødes til det traditionelle hyggelige bankospil i Havneforeningens klubhus, hvor gode præmier står på spil! Programmet er det vanlige, men på grund af Coronareglerne vil der kun være plads til p.t. 20 deltagere pr. aften. Tilmelding sker kun i baren. Havneforeningen har MobilePay og Dankortautomat, så kontanter er ikke nødvendigt, men kan benyttes.

• Sildesøndag den 8. nov. 2020 fra kl. 11.00 Ved fælles hjælp vil der blive serveret en let anretning – 3 slags sild + 1 øl + 1 snaps til kr. 60,- pr. pers.

• Julefrokost – lørdag den 21. november 2020 kl. 14.00 Vi mødes i klubhuset til hjemmelavet ”Ta’ selv julebord”. Pris kr. 120,-. Tilmelding og betaling foregår i klubhuset fra søndag den 25. oktober. Max 20 deltagere.
    • ”Jul I Den Gamle Skurby” – lørdag den 28. og 29. nov. kl. 11.00 til 16.00 Kom til julemarked i skurbyen. Havneforeningen holder åbent og sælger æbleskiver og gløgg. Ca. 20 skure omdannes til julesmykkede salgsboder med bl.a. flotte adventskranse, juledekorationer, hjemmelavede delikatesser og masser af fine julegaveideer.
    • Den 25., 26., og 27. december holder Havneforeningen åbent fra 10.00 – 14.00. I tilfælde aflysning se opslag i udhængsskabet ved hoveddøren.
    • Surprise Ala Leif and Company – fredag den 1. januar 2021 fra kl. 11.00 – 14.00 Almost same procedure as last year! But no open sandwiches.
    • Havneforeningens fiskekonkurrence – lørdag den 30. januar 2021 kl. 7.00 til 12.00 Tilmelding til Finn på finnjsvendsen@hotmail.com eller på mobil
      21 46 32 63.Tilmeldingen er bindende. Husk! Fisketegn og redningsvest er obligatorisk. Nærmere oplysninger se opslagstavlen i klubhuset.Yderligere arrangementer vil blive slået op med pris, tid, sted og tilmelding på opslagstavlen i Havneforeningen, pr. mail og på vores hjemmeside www.havneforeningen.net Husk at melde adresseflytning og ny mailadresse. Send din mailadresse til info@havneforeningen.net og få Havneforeningens nyheder og program pr. mail. På hjemmesiden kan du se hvilke lørdage der er udlejet og derfor lukket for medlemmer.

Venlig hilsen og godt Nytår

-Bestyrelsen