Efterårs- & Vinterprogram 2019/2020
En stor tak til alle jer som var med til at få Havnefesten 2019 op at stå og skabe den flotte omsætning. Har du / I lyst til at hjælpe til Havnefesten 2020, så send en mail til info@havneforeningen.net

• Den store succes FREDAGSKØKKEN starter igen den 2.fredag i oktober og fortsætter frem til og med april. Der serveres gode danske retter til billige penge. Tilmelding og betaling i klubhuset tidligst en måned før og senest søndagen før. Se regler for tilmelding på opslagstavlen. Tilmelding til oktober menuen kan ske fra søndag den 15. september 2019. Datoerne for kommende fredagskøkkener er: 11.oktober / 2019 – 10.januar14.februar13.marts10.april / 2020.

• ”Sildens Dag” – Lørdag den 19. oktober 2019 fra kl. 12 til 16. Dagen står i sildens tegn. Gæster er velkomne. Der tilberedes 5 forskellige slags sild – kogesild, lagesild, flækkesild, røget sild og flødesild.
Spisningen af de forskellige smagsprøver foregår i klubhuset, på terrassen og stejlebakken. Vand, vin, øl og snaps købes i baren. Jarl kommer og underholder på sin harmonika Pris kr. 60,- / børn gratis. Billetter købes fra kl. 11.30 i Havneforeningen på selve dagen.

Bankospil tirsdag den 5. november 2019 kl. 18.30! Vi mødes til det traditionelle årlige bankospil i Havneforeningens klubhus, hvor juleanden står på spil! Programmet er det vanlige med masser af gode præmier. Husk rigtige penge!

Flækkesild søndag den 10. nov. 2019 kl. ca. 11.00. Ved fælles hjælp vil der blive serveret Havneforeningens specialitet ”Karls flækkesild med tyttebærsyltetøj ad libitum” til kr. 25,- pr. pers.

Julefrokost lørdag den 23. november 2019 kl. 14.00. Vi mødes i klubhuset til hjemmelavet ”Ta’ selv julebord”. Pris kr. 120,-. Tilmelding og betaling foregår i klubhuset fra søndag den 3. november.

• ”Jul I Den Gamle Skurby” Lørdag den 30. nov. og søndag den 1. dec. Kl. 11.00 til 16.00. Kom til julemarked i skurbyen. Havneforeningen holder åbent og sælger æbleskiver og gløgg. Ca. 20 skure omdannes til julesmykkede salgsboder med bl.a. flotte adventskranse, juledekorationer, hjemmelavede delikatesser og masser af fine julegaveideer.

1. og 2. Juledag 2019 holder Havneforeningen åbent fra 10.00 – 14.00. I tilfælde aflysning se opslag i udhængsskabet ved hoveddøren.

Onsdag den 1. januar 2020 fra kl. ca. 11.00: Surprise Ala Leif and Michael. Almost same procedure as last year! But no open sandwiches.

Lørdag den 25.januar 2020 kl. 7.00 til 12.00: Havneforeningens fiskekonkurrence Havfisketur
Vi prøver noget andet end vi plejer og sejler i år ud med en af turbådene fra Helsingør.
Der er forhåndsbestilt 7 pladser så tilmelding sker efter ”først til mølle” princip. Tilmeldte udover 7 får førsteret til næste havfisketur 2.maj 2020. Pris: 100 kr. inkl. morgenmad. Kun for medlemmer.
Årsagen, til at vi har lagt os fast på 7 deltagere er, at det svarer til hvad vi de sidste par år max. har kunnet mønstre af medlemmer til fisketurene og at det er en god gruppestørrelse. Se opslagstavlen i klubhuset. Tilmelding på finnjsvendsen@hotmail.com eller på mobiltelefon 21 46 32 63
Tilmeldingen er bindende. Husk! Fisketegn og redningsvest er obligatorisk.

• Yderligere arrangementer vil blive slået op med pris, tid, sted og tilmelding på opslagstavlen i Havneforeningen, pr. mail og på vores hjemmeside http://havneforeningen.net

Husk at melde adresseflytning og ny mailadresse.

På hjemmesiden kan du se hvilke lørdage der er udlejet og derfor lukket for medlemmer.
Send din mailadresse til: info@havneforeningen.net og få Havneforeningens nyheder og program pr. mail.

Venlig hilsen og godt Nytår