En stor tak til alle jer som var med til at få Havnefesten 2018 op at stå og skabe den flotte omsætning. Har du lyst til at hjælpe til Havnefesten 2019, så send en mail til: info@havneforeningen.net

Den store succes FREDAGSKØKKEN starter igen den 2.fredag i oktober og fortsætter frem til og med april. Der serveres gode danske retter til billige penge. Tilmelding og betaling i klubhuset tidligst en måned før og senest søndagen før. Tilmelding til oktober menuen kan ske fra søndag den 16. september 2018.

Datoerne for kommende fredagskøkkener er:
12.oktober 2018
11.januar – 8.februar – 8.marts – 12.april 2019
(Se menuerne her: “Fredagskøkken” )

”Sildens Dag” – Lørdag den 20. oktober 2018 fra kl. 12 til 16. Dagen står i sildens tegn. Der tilberedes forskellige slags sild – kogesild, lagesild, flækkesild, røget sild og flødesild. Spisningen af de forskellige smagsprøver foregår i klubhuset, på terrassen og stejlebakken. Vand, vin, øl og snaps købes i baren. Jarl kommer og underholder på sin harmonika Pris kr. 60,- / børn gratis. Billetter købes fra kl. 11.30 i Havneforeningen på selve dagen.

Bankospil Tirsdag den 6. november 2018 kl. 18.30. Vi mødes til det traditionelle årlige bankospil i Havneforeningens lokale, hvor juleanden står på spil! Programmet er det vanlige med masser af gode præmier. Husk rigtige penge!

Flækkesild Søndag den 11. nov.2018 kl. ca. 11.00. Ved fælles hjælp vil der blive serveret Havneforeningens specialitet ”Karls flækkesild med tyttebærsyltetøj ad libitum” til kr. 25,- pr. pers.

Julefrokost Lørdag den 24. november 2018 kl. 14.00. Vi mødes i klubhuset til hjemmelavet ”Ta’ selv julebord”. Pris kr. 120,-. Tilmelding og betaling foregår i klubhuset fra søndag den 4. november.

”Jul I Den Gamle Skurby” Lørdag den 1. og søndag den 2. dec. Kl. 11.00 til 16.00. Kom til julemarked i skurbyen. Havneforeningen holder åbent og sælger æbleskiver og gløgg. Ca. 20 skure omdannes til julesmykkede salgsboder med bl.a. flotte adventskranse, juledekorationer, hjemmelavede delikatesser og masser af fine julegaveideer.

1. og 2. Juledag 2018 holder Havneforeningen åbent fra 10.00 – 14.00. I tilfælde aflysning se opslag i udhængsskabet ved hoveddøren.

Tirsdag den 1. januar 2019 fra kl. ca. 11.00. Surprise ála Leif and Michael. Almost same procedure as last year! But no open sandwiches.

Yderligere arrangementer vil blive slået op med pris, tid, sted og tilmelding på opslagstavlen i Havneforeningen, pr. mail og på vores hjemmeside her.

Husk at melde adresseflytning og ny mailadresse.
Send din mailadresse til: info@havneforeningen.net og få fremover alle Havneforeningens nyheder pr. mail.

Venlig hilsen og godt Nytår
Hornbæk September 2018