Hornbæk den 16. sept. 2016

Efterårs- & Vinterprogram 2016/2017

En stor tak til alle jer, der var med til at få Havnefesten op at stå og skabe den flotte omsætning. Husk, at næste år er der igen brug for frivillige kræfter! Allerede nu kan man melde sig som frivillig hjælper til Havnefesten 2017.

To fiskekonkurrencer:
Lørdag den 11. februar 2017 og lørdag den 6. maj 2017. Vi mødes i klubhuset kl. 7.00 til indtegning. Der bliver serveret kaffe og morgenbrød. Afsejling sker umiddelbart efter indtegning, og indvejning skal foregå inden kl. 12.00 præcis! Umiddelbart herefter er der præmieoverrækkelse med fine præmier. Pris kr. 60,-. Der kan ved tilmeldingen også bestilles en let frokostanretning for kr. 25,- Bindende tilmelding senest 3 dage før til Finn Svendsen på mobil 21 46 32 63 eller mail finnsvendsen@c.dk. Havneforeningen sørger for, at der er både til rådighed. Plads til max 20 pers. Tilmelding efter ”først til mølle” princippet. Ikke medlemmer er også meget velkomne til at deltage. Vi henstiller til, at parkering foregår på pladsen overfor kurbadet pga. ½times parkering på havnepladsen.
Husk! Fisketegn og redningsvest er obligatorisk.

Arrangementet kan aflyses i tilfælde af dårligt vejr og / eller manglende fremmøde.

Fredagskøkken
Den store succes “fredagskøkken” starter igen den 2.fredag i oktober og fortsætter frem til og med april. Der serveres gode danske retter til billige penge. Tilmelding og betaling i klubhuset tidligst en måned før og senest søndagen før. Se også menukortet på opslagstavlen i klubhuset. Tilmelding til oktobermenuen kan ske fra søndag den 18. september 2016. Datoerne for kommende fredagskøkkener er: 14.oktober 2016, 13.januar, 10.februar, 10.marts og 14.april 2017

Se menuen på opslagstavlen.

Lørdag den 22. oktober 2016: ”Sildens Dag” fra kl. 12 til 16. Dagen står i sildens tegn. Der tilberedes forskellige slags sild – kogesild, lagesild, flækkesild, røget sild. Spisningen af de forskellige smagsprøver foregår i klubhuset, på terrassen og stejlebakken. Vand, vin, øl og snaps købes i baren. Jarl kommer og underholder på sin harmonika Pris kr. 60,- / børn gratis. Billetter købes fra kl. 12.00 i Havneforeningen på selve dagen.

Tirsdag den 1. november 2016 kl. 18.30!: Bankospil. Vi mødes til det traditionelle årlige bankospil i Havneforeningens lokale, hvor juleanden står på spil! Programmet er det vanlige med masser af gode præmier.

Søndag den 6. nov. kl. ca. 11.00: Flækkesild. Ved fælles hjælp vil der blive serveret Havneforeningens specialitet ”Karls flækkesild med tyttebærsyltetøj ad libitum” til kr. 25,- pr. per.

Lørdag den 19. november 2016 kl. 14.00: Julefrokost. Vi mødes i klubhuset til hjemmelavet ”Ta’ selv julebord”. Pris kr. 120,-. Tilmelding og betaling foregår i klubhuset fra søndag den 25. oktober.

Lørdag den 26. og søndag den 27. nov. Kl. 11.00 til 16.00: ”Jul I Den Gamle Skurby”. Kom til julemarked i skurbyen. Havneforeningen holder åbent og sælger æbleskiver og gløgg.  Ca. 20 skure omdannes til julesmykkede salgsboder med bl.a. flotte adventskranse, juledekorationer og masser af fine julegaveideer.

Søndag den 25. december – 1. Juledag holder klubhuset åbent – dog uden smørrebrød!
Søndag den 1. januar 2017 fra kl. ca. 11.00: Surprise ála Leif and Michael. Almost same procedure as last year! But no open sandwiches.
Lørdag den 11. februar 2017 kl.7.00: Fiskekonkurrence. Se alle oplysninger øverst i programmet her.

Yderligere arrangementer vil blive slået op med pris, tid, sted og tilmelding på opslagstavlen i Havneforeningen. Husk at melde adresseflytning og ny mailadresse.

Bestyrelsen ønsker alle medlemmer et godt Nytår!